This page is best viewed with JavaScript enabled.
Montly Contest Winners
This page is best viewed with JavaScript enabled.

Go Back   The Gnomon Workshop Forums > Search Forums


Showing results 1 to 10 of 10
Search took 0.00 seconds.
Search: Posts Made By: Matthew Ellis
Forum: 2D images 03-05-2007
Replies: 211
Views: 117,923
Posted By Matthew Ellis
OMG! I can't believe I won! This is so...

OMG!

I can't believe I won! This is so great since I cant afford the dvds! I no longer just have to watch sample clips all the time!!! woohoo!

This was a great challenge and very inspiring...
Forum: 2D images 02-28-2007
Replies: 211
Views: 117,923
Posted By Matthew Ellis
hahaha Rayk I did the samething! i saved a lower...

hahaha Rayk I did the samething! i saved a lower res version to post and kept working and forgot to size it back up. I ended up having to import all the layer from that day to an older version, size...
Forum: 2D images 02-27-2007
Replies: 211
Views: 117,923
Posted By Matthew Ellis
Hey CubePusher thanks for the comment! and yeah I...

Hey CubePusher thanks for the comment! and yeah I could show some pics of the process of the painting but I don't want to fill up this thread so i will pm you once I get my new blog spot up and...
Forum: 2D images 02-27-2007
Replies: 211
Views: 117,923
Posted By Matthew Ellis
The Lighthouse

Hey everyone,

Here is my entry for the Gnomon Workshop "lonely outpost" challenge. Been working on it non stop since the challenge was announced and I think this is my best work so far so I am...
Forum: 2D images 02-22-2007
Replies: 211
Views: 117,923
Posted By Matthew Ellis
Amazing work so far everyone. I like everything I...

Amazing work so far everyone. I like everything I see here :)

Cheers to all!
Forum: 2D images 02-07-2007
Replies: 211
Views: 117,923
Posted By Matthew Ellis
lighthouse of another land

Sweet theme,lets get painting!!


Cheers!
Forum: 2D images 01-31-2007
Replies: 129
Views: 85,065
Posted By Matthew Ellis
tunnel entry by matt ellis

Here is my entry , decided to join lastnight so it was kinda rushed but here it is!

http://img249.imageshack.us/img249/2806/tunnelfinalth6.jpg

Cheers!
Forum: 2D images 01-27-2007
Replies: 129
Views: 85,065
Posted By Matthew Ellis
Hey Vahe maybe you should create a painting that...

Hey Vahe maybe you should create a painting that doesnt have one of Dylan Coles Matte Paintings as your sky. Doing things like that can give you a bad wrap in the cg industry.

This is someone...
Forum: Portfolio Review 01-16-2007
Replies: 0
Views: 8,443
Posted By Matthew Ellis
Matt.e Paintings and concepts

Hey everyone I just signed up here a few days ago , seems pretty interesting so I thought I would post some of my art. Currently I am in the learning stage of everything. Matte painting and...
Forum: Portfolio Review 01-16-2007
Replies: 5
Views: 7,275
Posted By Matthew Ellis
Hey Iva , This is looking good so far. I...

Hey Iva ,
This is looking good so far. I think it is still a concept thou. Now is the time where you should start looking for royalty free photos that will match what you have here.
I agree with...
Showing results 1 to 10 of 10

 
Forum Jump

All times are GMT -7. The time now is 10:42 AM.

 
Forums Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
2000-2013 The Gnomon Workshop, Inc. - All Rights Reserved. No part of this website may be reproduced without written permission.